i got award!! yeay..




Thanks 4 wanie kerane bg award kt aku..huhu(walaupun xtau award ni utk pe) hehe


5 fakta menarik tentang pemberi award

1.Pandai melukis
2.comey
3.Agak kelam kabut
4.Single n available (hahaha)
5.Kuat makan..haha..

10 fakta tentang diri sendiri

1. Aku suka makan
2. Cucu sulong dlm family mak aku..
3. Org panggil aku kaklong,diana,didie,di,yana,naimah(nama manja masa kecik2)..hehe
4.Selalu diaangap bdak sekola oleh sebab fizikal aku yg kecik..
5. Suka karaoke
6. i love guitarist..haha...
7. Kuat gile melatah (sumbody please help me,nk kurangkan tabiat buruk nie!!)
8. Fanatik gle ngan drama jepun n korean
9. Shopaholic
10.Selalu gak le jd mangsa penganiayaan kwn2 aku mse kt kolej..diorang suke nk knekan aku..huhu..tp le nie da x lg.aku da maju..huhuhu..

10 orang yang dipilih utk diberikan award

1.Laila
2.Makcik Miza
3. Sape2 la
4. Sape2 lg
5. Sape yg nk buat
6. Sape yg rasa diri dia cun
7. Sape yg view blog nie
8. Sape2 yg rase diri dia ensem
9. Sape2 lah..
10. Sape yg nk award ni.. amek la free je

hehe..
happy holiday
Selamat Hari Raya..

0 penulis tegar:

Newer Post Older Post Home