Kebosanan

Kejap je rasa..rupanya ari ni da 15 hari umat islam berpuasa...
hmm aku?? hopefully berat badan aku makin turun..huhu..(xde keje laen nk pikir)..
nk turun ke?? nk kte blan puase ni aku kurang makn xle gak..time bebuka sume aku tibai..hish..

Aaa..aku hampir t'lupa sal buku log aku..yg bru je buat ciput..ade la dlm 2,3 hlai..cm ne nie..blan 10 nt da nk anta..bnyak lgi nk kne taip..ape sal mlas sgt ni diana!!

Ha'ah..case study pun xsentuh lgi..huahha..mlasnye!!..nk kte setan dok hasut..setan2 sume kne ikat blan puasa nie...tajuk pe tah aku wat?? emm..SLE? Hemolytic anemia? combination 2 penyakit nie jdilah tajuk case study aku SLE wif hemolytic anemia.. dga je cm gempak je kan..tp 1 hape pun xwat lg..huhu.. MUlai esok aku kne start wat nie!! (semangat)

0 penulis tegar:

Newer Post Older Post Home