kekasih yang tak dianggap







i love dis song
kalo fham btol2..da lyric is so touching
lagu ni da lame
tp mse 1st time aku dga terus minat
till now..
huhu..

Kekasih yang tak dianggap-kertas band

Aku mentari
Tapi tak menghangatkan mu
Aku pelangi
Tak memberi warna dihidupmu
Aku sang bulan
Tak menerangi malammu
Akulah bintang
Yang hilang ditelan kegelapan

Selalu itu yang
Kau ucapkan padaku
Sebagai kekasih yang tak dianggap
Aku hanya bisa mencoba mengalah
Menahan setiap amarah

Aku sang bulan
Tak menerangi malammu
Akulah bintang
Yang hilang ditelan kegelapan

Sebagai kekasih yang tak dianggap
Aku hanya bisa mencoba mengalah
Menahan setiap amarah
Sebagai kekasih yang tak dianggap
Aku hanya bisa mencoba bersabar
Ku yakin kau kan berubah



huhu..sedih kan
perkara ni penah terjadi kepada salah seorang sahabatku.

My dear fren :
"mmg perit menjadi kekasih yang tak dianggap
jgn membazir air mata tuk org yg xpenah mengangapmu sebagai kekasih
don ever cry,be strong
buktikan kepadanye yg kite still mampu berdiri
percayalah masih ramai org diluar sna yg mampu membuatmu bahagia"




0 penulis tegar:

Newer Post Older Post Home