lelaki yg ku puja..

huh..ari ni nape tah aku terpanggil
nk menulis pasal si dia ni..
Dlu aku minat sgt kt die..
skrang pun still lgi..suke sgt hehe..

aku cte sume sal die kt osmate aku..
diorang kenal..kenal sgt..
and then member2 aku pun penah ckp..
ape la..asik2 cte sal die..boring..
but..aku x pedulik ape diowng kate..

banyak gambar die aku simpan..
dlm laptop..phone pun ade..
kdang2 wat walpaper gitu..
sampai skrang pun ade..

2 blan yg lepas kot aku bru tau..
yg tup2..die dah kwen..
betapa sedihnye hatiku ini..
aku tgk gambar die ngan wife die..
same cantik,same padan..
aku ni sape nk di banding kan dgn die
kenal pun x..

nsib bek la ade kwn2 yg memberi semangat
tuk aku teruskan kehidupan nie..
diorang kate..bkan die je lelaki yg ade..
ramai lg..

Tp aku x salahkan die pun..
mmg slah aku la..x berterus terang...
n aku pun tau..die 2 mmg ramai peminat..
xsangka juga lah die nk kwin pd umo yg mcam ni..





ni la dia orangnye....=)


my idol..my hiro..hehe..

Mizushima Hiro..
or lebey dikenali as nanba senpai.
bnyak da drama die belakon aku simpan


bace buku ke tuh......


ni la wife die..Ayaka Lida...singer from japan..cute couple kan..
i wish them happy together... :)


0 penulis tegar:

Newer Post Older Post Home